Name:
Location: Copenhagen, Denmark

Statelig 28 årig og meget distræt dame, som på forunderlig vis har klaret at hale en cand mag titel i land. Bor på Nørrebro i København, og er meget glad for det, selvom her af og til lugter af tis. Holder meget af britisk rock musik, italiensk rødvin og badeænder.

Friday, July 06, 2007

Sommer og musik II

Så nåede vi så ind i juli måned ledsaget af en ganske absurd mængde regn. Jeg tror ikke helt jeg forstår hvor alt det vand kommer fra. Det samme har 80000 mennesker på Roskilde Festivalen sikkert også tænkt. Jeg følte mig for gammel og sløv til selv at være på festival i år, men dog ikke ældre end at jeg stadig kan huske 2004 - endnu et år, hvor de massive mure af heldagsregn dog af og til blev afløst af hagl på størrelse med hønseæg. Jeg erindrer mig selv, i mudder til hofterne, den stolte musikchef på Roskilde Festivalradio, med ørebøffer om halsen, en blå king's i mundvigen og klamrende sig til et plastikkrus med ildelugtende, syntetisk jordbærte. Grundet den konstante kulde og fugt havde jeg på rekordtid pådraget mig en dobbeltsidet lungebetændelse og stemmeføring der mindede lidt om Otto Brandenburgs.
Jeg husker hvordan der var mudder overalt; på tøjet, på teltet, på soveposen, sågar i håret.
Jeg husker hvordan jeg var konstant træt og stresset. Hvordan der i de første dage intet på radioen der virkede. Jeg husker hvordan vi måtte panik dj'e med de samme 5 cder med Underworld i 8 timer. Jeg husker hvordan jeg var konstant våd og klam og kold, hvordan jeg lignede en hvidere og mindre udgave af Shrek. Men jeg husker også hvor sjovt det var. Jeg husker sammenholdet blandt medarbejderne på radioen og sejrsfølelsen da det hele omsider begyndte at køre og tilsidst kørte rigtig godt. Jeg husker at jeg fik halet gode interviews i land og kunne være rigtig tilfreds med min egen indsats. Og jeg husker hvordan jeg for første gang vinkede til en skaldet studievært - som jeg iøvrigt skal giftes med om tre måneder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home