Name:
Location: Copenhagen, Denmark

Statelig 28 årig og meget distræt dame, som på forunderlig vis har klaret at hale en cand mag titel i land. Bor på Nørrebro i København, og er meget glad for det, selvom her af og til lugter af tis. Holder meget af britisk rock musik, italiensk rødvin og badeænder.

Thursday, January 18, 2007

Ting jeg siger meget

...er jo ikke just ting som; "Tak for Pulitzer-prisen" og "Eureka!". Jeg har prøvet at tænke lidt over hvilke guldkorn jeg ytrer dagligt og her en ikke prioriteret rækkefølge over de sætninger som oftest kommer ud af Stines mund:

1. Jeg er der lige om fem minutter
2. Er klokken SÅ mange?
3. Har du set mine nøgler?
4. Hvorfor har jeg ikke flere sokker?
5. Aj, det kan de da ikke mene! (Henvendt til TV-programmet på tekst tv)
6. Jeg må godt lige tage én til! (Henvendt til chokolade æske)
7. Er det ok hvis jeg først afleverer i morgen? (Henvendt til chef)
8. Jeg hviler bare lige øjnene!
9. På beløbet, tak!
10. En nummer 24 med oksekød

0 Comments:

Post a Comment

<< Home