Name:
Location: Copenhagen, Denmark

Statelig 28 årig og meget distræt dame, som på forunderlig vis har klaret at hale en cand mag titel i land. Bor på Nørrebro i København, og er meget glad for det, selvom her af og til lugter af tis. Holder meget af britisk rock musik, italiensk rødvin og badeænder.

Sunday, October 22, 2006

Flere musikefterlysninger

Lige en bette liste over de plader/cder som jeg virkelig gerne vil have fingrene i.
Udover Langley Schools og Mouldy Peaches som jeg stadig leder efter, gælder det:

The Pastels: Truckload of trouble
The Television Personalities: ...And don't the kids just love it!
Refrigerator: Upstairs in your room
Chin Up Chin Up: We should never have lived like we were skyscrapers
The Shadows: The Shadows are go!
The All-seeing I: Pickled eggs and sherbet

Hvis nogen derude skulle kende en god hjemmeside eller en butik hvor jeg skulle kunne få fingrene i ovennævnte, så ville jeg være SÅ glad for hjælpen!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hejsa Mogensen - jeg har Television Personalities på Mp3. Jeg ved godt det ikke er helt det samme som velduftende, koldpresset vinyl, men måske det kan bruges indtil du engang finder den dér

11:45 PM  

Post a Comment

<< Home