Name:
Location: Copenhagen, Denmark

Statelig 28 årig og meget distræt dame, som på forunderlig vis har klaret at hale en cand mag titel i land. Bor på Nørrebro i København, og er meget glad for det, selvom her af og til lugter af tis. Holder meget af britisk rock musik, italiensk rødvin og badeænder.

Sunday, November 26, 2006

Frode Får

Efter en herlig weekend med dejlig julefrokost og eksotiske juleøl hos gode venner, og endda også forkælelse og opdateret look hos dyr frisør, synes jeg lige jeg ville sprede lidt gode vibes til den forestående arbejdsuge. Ja, det vil sige, vi er jo nogen der også har arbejdet i weekenden. Der skal jo oversættes film til julehyggen. Men det var også rigtig hyggeligt. Og jeg har købt julepynt, og fine ting til den postmoderne adventskrans i akademikerhjemmet. Åh suk, håber ikke jeg jinxer noget. Men syntes bare jeg ville udtrykke min tilfredshed over de gode ting i livet; herunder portvin, striktrøjer, venner, kæreste med krøller, popmusik og så også CD-WOW, hvorfra vi netop har modtaget en CD med The Television Personalities, som nu vil bræge mig og gemalen ind i december. Og en sidste ting, nemlig den fremragende claymation serie, Frode Får aka Shaun The Sheep, kendt fra Wallace and Gromit. Den uldne kejser har nemlig fået sit eget show i eget navn. Udover en catchy signatursang er historierne hylemorsomme. De kommer fredag eftermiddag kl. 17, (iøvrigt som en del af den fremragende børnetv-flade, Barracuda, som min bedre halvdel er med til at lave). Bedre opvarmning til weekenden fås ikke!
Glædelig kommende mandag!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg tror de burde ansætte dig som indkøbs-konsulent i B&U Stine. Jeg ville i hvert fald personligt begynde at se mere børnetv :)

1:04 AM  

Post a Comment

<< Home