Name:
Location: Copenhagen, Denmark

Statelig 28 årig og meget distræt dame, som på forunderlig vis har klaret at hale en cand mag titel i land. Bor på Nørrebro i København, og er meget glad for det, selvom her af og til lugter af tis. Holder meget af britisk rock musik, italiensk rødvin og badeænder.

Wednesday, November 01, 2006

Pust...

Syntes bare lige at jeg ville sige at jeg altså er kommet i bedre humør siden sidste post. Jeg er yderst sjældent så perfid, men seriøst: lad dog min cykel være i fred. Det er helt utroligt irriterende at være foruden. Og så er det gået op for mig at jeg aldrig selv har sørget for at erhverve mig et tohjulet transportmiddel; alle mine cykler har jeg fået fra mit forældrende ophav. Jeg erindrer at jeg fik en i gave da jeg var 22, og min mor ville stadig så gerne lige se mig køre en runde på den... Jeg er med andre ord cykel-analfabet, og nu hvor jeg skal på udkig efter en ny, aner jeg ikke hvordan jeg bærer mig ad: Hvor stor skal den være, hvor mange gear skal der være på og skal jeg gå benhårdt efter en basta-lås? Jeg håber jeg finder en hjælpsom cykelmand.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home